2016(e)ko azaroaren 8(a), asteartea

Tokiko merkataritza eta teknologia aldaketak eragindako estresa

URBAN COMMERCE 2016: ALEX LÓPEZ

http://comercio-gernika-lumo.blogspot.com.es/2016/11/el-comercio-local-ante-el-estres.htmlInformazio hau gazteleraz ere irakurri dezakezu

Hizlaria: Alex Lopez
Sartia Retail Meeting Point-eko zuzendaria

Lopez jaunak sare sozialen eragina azalduko digu. Denda txiki bateko jabearentzat ikaragarria, zinez.
Uneoro agertzen dira sare berriak, eta azken aplikazio edo dena delako ez baduzu, ematen du ez duzula arrakastarik izango. Ez da ito behar baina, aldaketak emaro-emaro egin behar dira. Denda txiki bati interesatzen zaiona hauxe da: zelan eta nondik dabilen bezeroa sarean. Eta horretan jartzea indar guztia. Ezin duzu sare sozial guztiak menpean izan. Bezeroak zein erabili, huraxe dendariak.

Sare sozialak, gainera, ez dira zureak, erabiltzailea baino ez zara. Horrela, bada, landu estrategiak zuk sortuko duzun trafikoak zuk nahi duzun web gunera iritsi dadin. Garrantzitsua da jakitea egiten duzuna ondo egiten duzun. Horretarako arau hauek bete behar dituzu: neurtu, neurtu eta atzera berriz neurtu.

Trafikoa lortu ahal izateko ez ahaztu zure agindupean dituzun langileak, oso garrantzitsuak izan daitezkeelako sare sozialetan zure presentzia handiagoa izan dadin.

EGILEA:
Borja Escalona
Merkataritzarako Teknikaria
Gernika-Lumoko Merkataritzako Bulego Teknikoak sortua


ZURE USTEZ BERRI HAU INTERESGARRIA DA ZABALDU INTERNET-EN:

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina