URBAN COMMERCE 2016: CRISTINA JUESAS
Informazio hau gazteleraz ere irakurri dezakezuHizlaria: Cristina Juesas
Komunikazio-aholkularia. Komunikazio Zientzien aditua
Cristina andrearen arabera, sare sozial bisualak erkidego birtualean eraginik handienak dituztenak dira, Snapchat, Instagram edo Youtube, esaterako.
Garrantzi handia dute, halaber, Whatsapp, Spotify… eta abarrek.
Denda sustatzeko bideoak egiten ausartu behar dugu, eta gero, sarean eskegi. Bideo entretenigarri batek sekulako eragina izan dezake balizko bezeroarengan.
Hortaz, bideoa BAI eta irudia ERE BAI. Interneten irudi batek (edota bideo bat) 1.000 hitzek baino eragin haundiago daukate.
EGILEA:
Borja Escalona
Merkataritzarako Teknikaria
Gernika-Lumoko Merkataritzako Bulego Teknikoak sortua
ZURE USTEZ BERRI HAU INTERESGARRIA DA ZABALDU INTERNET-EN:
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina